Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

A borbalaklima.hu webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a webáruház használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért!
Üzemeltetői adatok:
  • Cégnév: Ganümédész Marketing Szolgáltató Kft
  • Székhely: 2525 Bajna Nagytabán u. 80.
  • Adószám: 13977106-2-11
  • Cégjegyzékszám: 11-09-012591
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elérhetőség: ganumed[kukac]t-email.hu
  • Telefon:06 30/962 4483,  06 30/ 944 3507
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A webáruház légkondicionáló termékeket forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk a valóságtól eltérhetnek. A termékek kizárólag a webáruház szoftveren keresztül rendelhetőek meg. A megrendelt termékek házhoz-szállítással, személyesen és utánvéttel vehetők át. Áraink bruttó árak, az áfát tartalmazzák.
A Szerződés megkötéséhez szükséges technikai lépések
  • Jelen Szabályzat elfogadása
  • A kiválasztott termék(ek) kosárba helyezése,
  • A “Tovább a megrendeléshez!” gombbal a “Rendelés” oldalra lépés
  • A Számlázási név, iránnyítószám, város, utca megadása,
  • A Szállítási név, iránnyítószám, város, utca megadása,
  • Működő e-mailcím megadása,
  • Telefonszám megadása,
  • A vásárlási feltételeket elfogadása
  • Rendelés megerősítése,
  • visszaigazolás küldése a megadott e-mail címre
  • Szállítás,
  • Fizetés
A megrendelő űrlap kitöltésével, elküldésével és annak a Ganümédész Kft. e-mailen történő visszaigazolásával a 17/1999.(II.S.) Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a Ganümédész Kft., (székhely: 2525 Bajna, Nagytabán u. 80.) mint Szolgáltató, valamint a Megrendelő, mint Vevő között.
Fizetési, szállítási feltételek
Csak készpénzes fizetési lehetőség és személyes átvétel van. A megrendelt terméket az alábbi címen lehet átvenni:
  • 2525 Bajna Nagytabán u. 80. (térkép)
Kiszállítás egyeztetés alapján, fizetés a helyszínen átadáskor vagy a beszerelés végén.
Házhoz szállítás
Házhozszállítást csak regisztrált vásárlóinknak áll módunkban biztosítani.
Bajnán és 50km-es körzetében: díjtalan
Minden más esetben: megállapodás szerint
Regisztráció
A vásárláshoz nem szükséges regisztráció, adatait a megrendelés véglegesítésekor is megadhatja. A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni és rendelési folyamatát nyomon követheti a vásárlási visszaigazolásban kapott link használatával. Házhoz szállítást csak regisztrált vásárlóinknak áll módunkban biztosítani.
A megrendelés folyamata

1. A “Klíma webáruház” menüpont alatt vagy a “Termékkategóriák” oldal boxban válasza ki a terméket.

2. Kattinzson a “Kosárba tesz” gombra”.

3. Ha már regisztrált felhasználó, bejelentkezhet. Ha nem, meg kell adnia egy felhasználó nevet, egy jelszavat és személyes adatait a vásárlás folytatásához. A vásárlást vendégként is folytathatja, ebben az esetben azonban nincs lehetőség a házhoz szállítás választására. A vásárlás folytatásához kattintson a „Tovább vásárolok” linkre, mellyel visszakerül az iménti termék kategória oldalára.

4. A kosárban a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a sorban, a beviteli mezőbe való mennyiség átírásával.

5. Ha van kupon kódja, a pénztárnál kell megadnia.

6. Kattintson a “Rendelés megerősítése” gombra, hogy rendelését elküldje.

7. A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja.

8. A megrendelés akkor válik élővé ha azt az ügyfélszolgálat telefonon/e-mailben visszaigazolja.

9. A megrendelt terméket a csomag átvételekor kell kifizetni.

10. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9:00-tól 17:00 óráig történik.

11. Amennyiben a megrendelés leadására a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

12. Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén, illetve nyomon követheti a vásárlási visszaigazolásban kapott link használatával.

13. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja megrendelőt terheli.

14. Ismételt átvételre kizárólag telephelyünkön, személyesen van lehetőség.

Garancia
Termékeinkre 3 év garanciát vállalunk. Meghibásodás esetén a garancia levélben található szervizek bármelyikében személyesen vagy telefonon tájékoztatják a teendőkről, illetve elérhetőségeink valamelyikén is tájékoztatást nyújtunk.
A garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra, ezért kérjük figyelmesen olvassa el a használati útmutatót!
Elállás joga
A megrendelt termék kézhez vételétől számított nyolc munkanapon belül a vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a terméket forgalmazó cég köteles a kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak, legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő harminc napon belül. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, valamint a termék visszajuttatásának költsége is a vevőt terheli.
Jelen dokumentumban nem szabályzott kérdésekkel kapcsolatban lásd:
A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletet.
Elállási jog gyakorlásának menete
Amennyiben elállási jogával kíván élni, azt írásban, levélben vagy e-mailben teheti meg, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára. Elállási jogát a termék kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül teheti meg.Postai levél útján történő elállásnál a levél postára adásának dátumát vesszük figyelme a 8 munkanap beszámításakor. A levelet lehetőleg ajánlott levélként adja fel, hogy
egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.
A megrendelt terméket juttassa vissza cégünk címére. A visszaküldéssel felmerülő postai költségek a vásárlót terhelik. A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is vevőt terheli!
A nem rendeltetésszerűen használt termékre a garancia nem vonatkozik. Illetve a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megfizetése is vásárlót terheli. A termék visszaküldést követő harminc napon belül a termék árát a megadott számlaszámra visszautaljuk.
Adatkezelés
Az webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk.
A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre(például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek. A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni
szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.
A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt
módon és ideig tárolásra kerül.
Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül hogy regisztrációja törlésre kerülne. A hírlevélről leiratkozni vagy levélben, e-mailben, vagy a hírlevelek alján található „Leiratkozás” link segítségével is megteheti.
Adatkezelési számok:
  • Webáruház üzemeltetés: NAIH-69374/2013.
  • Regisztráció: NAIH-69375/2013.
  • Hírlevél: NAIH-69378/2013.
  • Kapcsolódó szolgáltatások: NAIH-69379/2013.

Vitarendezés

  • Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el. https://jarasinfo.gov.hu/
  • Ha valaki panaszt kíván tenni egy vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, nem kell feltétlenül bírósághoz fordulnia. Választhatja az alternatív vitarendezést. Alternatív vitarendezésnek tekinthető minden olyan eljárás, melynek révén a vitában álló felek peren kívül rendezhetik jogvitájukat.
  • Ha panasszal kíván élni online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, az alábbi Online vitarendezési platformon kezdeményezheti a panasz bíróságon kívüli rendezését anélkül, hogy a távolság meggátolná Önt ebben. A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet:
    https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU